Do chalupaření jsme se zamilovali

chalupa v drevenem stylu

Češi jsou národ chatařů a chalupářů. Ani dnes neztrácí tento fenomén na síle, ba naopak. Zájem o koupi chalup a chat bude letos podle realitních firem rekordní.  Hlavním důvodem je letos především nejistota letní dovolené v zahraničí. Z koníčku se ale může stát i příjemný zdroj peněz.

Asi to také znáte. Prázdniny jste strávili jako děti u babičky a dědy na chalupě, všude byla spousta vůní, barev a tak nějak pomalejšího životního tempa. Právě tyhle vzpomínky vedly manželé Stupňákovi k touze pořídit si vlastní chalupu a z ruchu velkoměsta utéct do přírody. Rozhodli se, že si svoji vysněnou nemovitost postaví a vše dokumentovali na blogu. Během zařizování sháněli vhodné vybavení a začali si pohrávat s myšlenkou vytvořit projekt, kde by kromě nápadů byla i možnost prodeje výrobků.  Důvodem byla snaha podělit se o vlastní zkušenosti a informace s ostatními. Klíčový byl moment, kdy hledali vhodné osvětlení. Nespokojeni byli nejen se vzhledem, ale i s cenou. „Nechtělo se nám platit cca 10 000 Kč za jedno italské retro svítidlo, kterých navíc jen v hlavní místnosti potřebujeme sedm. Nakonec jsme vytvořili s keramičkou lustry, které se do chalupy dokonale hodí,“ říká o startu podnikání paní Stupňáková. Nadšení bylo veliké, a proto chtěli svoje svítidla nabídnout také ostatním chalupářům. Dalším impulzem bylo šití závěsů a jiných doplňků a myšlenky na e-shop byly stále častější. Tak vznikl na projekt Na-chalupu.cz, který byl pro paní Zoru Stupňánkovou zpočátku jen koníčkem a věnovala mu pouze večery. S pomocí šablon Webnode vytvořila e-shop, kde nabízela keramické lustry, bavlněné a lněné látky pro závěsy, ubrusy nebo povlečení. Pak našla odvahu po 18 letech opustit práci a vrhnout se od ledna 2019 projektu na plný úvazek. Za rok se jí s manželem podařilo vybudovat soběstačný internetový obchod, který je oba uživí.

Základ webu se dá vytvořit za jeden večer se sklenkou dobrého červeného vína. Na e-shopu jsem pracovala po večerech, technicky to žádný problém nebyl,“ dělí se o své zkušenosti paní Stupňáková. S e-shopem od Webnode dokáže obsloužit zákazníky z různých konců České republiky a také Slovenska.  „Po zkušenostech s jinými redakčními systémy musím uznat, že s Webnode mi vychází nejlepší výsledky ve vyhledávání. Přitom stačí, abych si všude správně nastavovala popisky, klíčová slova a fotky s názvy,“ prozrazuje svoje vyzkoušené know-how.

Na-chalupu.cz odráží řemeslnost a respekt k tradicím. Skoro všechno jsou vlastní originální kousky, které nikde jinde neseženete. Kromě keramických světel to jsou i vlastní látky z bavlny a lnu, které si nechávají vyrobit ve tkalcovnách v Čechách a na Moravě. Nechybí česká kanafas, který k našemu venkovu neodmyslitelně patří.

Každý, kdo chalupaření propadl nebo o něm zatím jen sní, najde na stránce na-chalupu.cz dostatek inspirace. Kromě e-shopu s nabídkou zboží je zde i blog plný zkušeností.

Pokud máte také nápad, který si nechcete nechávat pro sebe, můžete ho i vy realizovat s pomocí šablon Webnode.

Více informací najdete na www.webnode.cz.

chalupa v drevenem stylu

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*