Jak zajistit, aby byl váš blog vidět

web na sablone

Věnujete se zajímavému koníčku a rádi byste ho prezentovali na internetu? Dřevěné šperky, pěstování bonsají, výroba domácích sýrů nebo klidně něco úplně jiného. Blog může být prakticky o čemkoliv, co vás baví. V záplavě hobby webů by se ten váš mohl ovšem velice snadno ztratit. Jak tedy zajistit, aby ho vyhledávače nabízely na nejvyšších příčkách a ideálně těm správným uživatelům? Vsaďte na SEO a PPC.

Optimalizace pro vyhledávače

Prioritou každého správce webových stránek je především návštěvnost. Prezentovat něco, co vás baví, je jistě příjemné. Určitě vás to ale bude bavit ještě mnohem víc, když budete vědět, že si blog někdo prohlíží a neděláte ho jen pro sebe. Pokud se na něj budou navíc uživatelé rádi vracet, máte vyhráno. Jenže aby se na vaše stránky dostali a ideálně i vraceli, musí je nejdřív najít. Což není vždycky tak úplně jednoduché. Naštěstí existují různé vychytávky, jak se vyhledávačům vetřít do přízně.

Základem u vyhledávačů oblíbených stránek je především kvalitní obsah. Pokud tedy pravidelně publikujete vlastní články a pracujete s klíčovými slovy i nadpisy, jste na dobré cestě. V dnešní době přehlcené digitálními informacemi to však nemusí vždy stačit. Takže co teď? Doufat, že uživatelé budou trpělivě hledat až na páté straně, kde konečně narazí na vás? Možná je i jednodušší cesta.

PPC reklamy

Především pro svou efektivitu jsou velice oblíbené takzvané PPC reklamy. Zvýší povědomí o existenci webovek a přesně zacílí na vaše potenciální návštěvníky. Lze je nastavit pro různé vyhledávače pomocí reklamních systémů jako AdWords či Sklik. Jestli si už teď nejste jisti, o čem je vlastně řeč, můžete se v této problematice obrátit na profesionální agentury.

Vytvoří vám PPC reklamy na míru i strategie optimalizace pro vyhledávače (SEO) tak, aby byl váš web opravdu vidět. Reklamu můžete cílit například lokálně. Chcete-li oslovit především uživatele z blízkého okolí, může vám agentura vytvořit například cílené reklamy PPC v Plzni. Budete tak mít jistotu, že oslovíte opravdu jen cílové uživatele, kteří pro vás představují největší přínos. Potenciální zákazníky můžete filtrovat i na základě věku, zájmů či preferovaného vyhledávače. Například PPC reklama AdWords, Sklik-Plzeň vám zajistí přesné cílení na potenciální návštěvníky využívající vyhledávač Google a Seznam.

Založit blog prakticky o čemkoli jde dnes opravdu raz dva. S viditelností už to bohužel tak snadné není. Nedovolte, aby váš web zapadl v záplavě těch ostatních a vytáhněte ho pomocí PPC reklam co nejvýš.

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*