Vždy když se na dopravní či zemědělské technice něco porouchá, je to nepříjemné. Mezi nejzávažnější poškození patří poškození motoru. Některá poškození zákonitě vedou k výměně motoru za nový, mnoho případů však lze více či méně snadno opravit. Protože nákup traktoru, manipulátoru nebo nákladního vozu není zrovna levnou záležitostí, renovace dílů nebo oprava motoru a výměna poškozeného dílu může ušetřit nemalé sumy peněz.
V dnešním článku si představíme společnost AGM-AGROMOTOR s.r.o. Velké Meziříčí, specialistu na renovace, přestavby a především opravy motorů tradičních českých i zahraničních značek. Jedná se o přímého nástupce opravárenské tradice Opraven zemědělských strojů n.p. a Agromotoru Velké Meziříčí a.s.
Generální oprava motoru znamená úplnou demontáž motoru, kontrolu všech dílů a součástí, diagnostiku poškození a následnou opravu nebo výměnu potřebných dílů a součástí, montáž, odzkoušení motoru a konečnou povrchovou úpravu. Generální opravy vyráběných nejrůznějších typů motorů ZETOR a LIAZ se provádí přímo v AGM-AGROMOTOR. U základncíh typů URI a URII se fvětšinou jedná o opravy výměnným způsobem, u ostatních typů motorů se opravuje motor dodaný zákazníkem. Výhodou je možnost předání opraveného motoru přímo v AGM nebo prostřednictvím smluvních partnerů na mnoha místech České republiky. Zákazníci, kteří stroj používají denně ocení, že středně rozsáhlé a závažné opravy jsou ve většině případů hotové během jednoho dne. Na opravy je poskytována záruka až 9 měsíců. Rozsah opravy si zákazník určuje sám při předávání motoru.
Opravy motorů zahraničních značek, jako je CUMMINS, IVECO, LIEBHERR, IFA, PERKINS, MERCEDES, DEUTZ, MAN, DAF, BELARUS, VALTRA, VOLVO, YANMAR, VALMET, RENAULT se provádí na specializovaném pracovišti. Používají se pouze za originální náhradní díly dané značky. Velmi žádanou službou je i vyvažování klikových hřídelí, rotorů a ostatních rotačních součástí na vyvažovacím stroji TIRA K500B. Odstředivá síla odstředivá totiž může časem nenávratně poškodit ložiska. Správným vyvážením se tak předejde vibracím a zbytečnému zatížení ložisek.
Buďte první kdo přidá komentář